2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 sep 2014

Iedereen praat over me, tegen me, met me,
maar luisteren naar me doet niemand.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Soms is dat zo, maar gelukkig niet altijd.

Fijne dag en op naar een mooi weekend..!

Lutje zei

kun je niet zorgen dat je gehoord wordt?

gerdaYD zei

... dat is soms maar al te waar en moeilijk te verwerken hé Aatje? Hopelijk heb jij wel een luisterend oor naast je want dat maakt het leven iets makkelijker. Wij hier van onze kant doen alvast ons best want jij, en al wat je te vertellen hebt zijn het waard!

Kay ♥ zei

Herkenbaar ! en als je dan nog te kakken wordt gezet, en het lijkt of je er bij zit voor Piet Snot, maakt dat een hele week 'goed', liefs ♥

Sjoerd zei

Haha, dat idee heb ik ook vaker.

willy zei

dat overkomt me ook...

luisteren is trouwens moeilijker dan praten

Anoniem zei

Hallo,
Tja dat zal zo wel het geval zijn voor de meesten onder ons. Iedereen heeft zoveel aan het hoofd, dat er amper wat tijd rest om te luisteren naar een naaste, een vriend, een kennis, een collega. Velen plaatsen zichzelf op de eerste plaats, zonder interesse voor de ander. Hier heet zoiets egoïsme en dat al jou ook wel bekend in de oren klinken. Gelukkig dat we af en toe eens kunnen wisselen van gedachten via deze virtuele weg, ook daar maken veel mensen te weinig gebruik van, of houden het zeer oppervlakkig, alweer zo een typische eigenschap voor de bewoners der aarde.

Medium Marianne zei


Het gaat meestal het ene oor erin en het andere oor weer eruit.
Mensen luisteren niet eens naar zichzelf,
laat staan een ander ;-)

Lies zei

Da's 'oud' nieuws !
Lie(f)s.

Flavie zei

soms heb ik dat gevoel wel eens...

ria zei

wat erg, dat moet veranderen,
dus: ik luister.....

De buurvrouw zei

Dat kennen we allemaal wel denk ik, maar zeg het maar hoor A-tje.. ik luister :-)

Rebbeltje ★ zei

Nu ik lees hier is dat ook luisteren?

Rebbeltje ★ zei

Tja dat krijg je na zulke opmerkingen over geheimen

Pagina's