2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

6 okt 2014

Heb ik alles nodig wat ik heb?
En heb ik alles nodig wat ik nodig heb.?

9 opmerkingen:

Lutje zei

als ge maar gelukkig zijt,
dan heb je alles !

gerdaYD zei

Dat is inderdaad de vraag... en heb je dat lief Aatje? Ik hoop het!

Kay ♥ zei

Een mens kan overleven met enkele basisartikelen, maar men hecht te veel belang aan uiterlijk vertoon,
dingen die je niet nodig hebt mogen het karakter niet behelsen maar toegegeven alles gaat er makkelijker mee. ♥

Sjoerd zei

Je moet alleen dat hebben wat noodzakelijk is.

Lies zei

Half volgend jaar verhuis ik, na 42 jaar... Wat denk je... ? Drie vierden van wat er is kan/mag/moet weg... Nodig... ??? Hahaaa...
Lie(f)s.

Anoniem zei

Hallo,
Wat is echt nodig zou men zich kunnen afvragen? Beperkt de noodzaak zich tot de basisbehoeften om te kunnen overleven? Gaat enige luxe, verzamelwoede, zin voor decoratie de noodzaak te boven? Iedereen heeft natuurlijk een andere kijk en mening op wat hij/zij nodig heeft. Voor sommigen volstaat een dagelijkse pint bier, anderen hebben behoefte aan een luxueuze villa en wagenpark. Sommigen houden het ergens bij de gulden middenweg...

Rebbeltje ★ zei

Hier moet ik gelijk aan de tegenwoordige tijd denken...ikke ikke en ikke pfftttt

christiene zei

Volgens mij ben jij een gelukkige mens A,tje

groetjes.......

willy zei

tevreden zijn met wat je hebt, lijkt me een goede ingesteldheid

Pagina's