2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 okt 2014

Ik was een moment in het moment,
een ogenblik in het ogenblik,
de schittering in de schittering.
Ik was……..

19 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik hoop dat jij nog heel lang bent! :-))

Marjolijn. zei

Blijf maar, je bent goed zo.
Fijne dag vandaag.

Suske. zei

ik ben geweest !

gerdaYD zei

En om je zin af te maken: jij bent Aatje, een mooi mens! Ook al lust Kay geen rAuw eitje hihi, voor mij ben jij een zacht eitje, met zo'n fijne inborst en de gave ons elke dag weer een beetje na te laten denken over de dingen des levens...

Lutje zei

ik was IK?

satoriwoman.wordpress.com zei

congratulations

Lies zei

...'Gespinsel'...
Lie(f)s.

Happy Hulk zei

HULK

christiene zei

Ha A, Blijf maar schitteren zo als je bent...
Groetjes fijne dag!

willy zei

ik was..

als ik het zo bekijk, mag je hier nog lang zijn A

Vanessa zei

En hopelijk was je op dat moment, op dat ogenblijk heel gelukkig...
Groetjes, Vanessa

Kay ♥ zei

Het Aike ( zie Gerdaatje)
onverkwikkelijke verkwikker,
apenootgrappenmaker
de zon in zijn zonneglans,
en druppel in't gedruppel
nattigheid van sokken in het nat
plaaggeest der plaaggeesten
hofnar aan K's hof
zacht of rauw , wattenbol of niet
gééf mij één moment en wie was A ook weer? nem rampetamp nah nah ...
de Mr proper ( lees schittering ) van Blogspot. néééééééém ...

Kay ♥ zei

ot: en dan zijn er die beweren dat het een schAtje is ... KrAmp :p

A van de Aa zei

Ik kan er niks aan doen dat het regende ;-) ;P

Anoniem zei

Hallo,
Soms heb je in het leven inderdaad van de onvergetelijke momenten, ook al duren die slechts een ogenblik. Maar het gaf alvast het gevoel even 'in the picture' te hebben gestaan. Gelukkig kan een mens daar jaren later nog van nagenieten, ook als was het misschien een kortstondig moment, een ogenblik, maar eentje dat schitterende als nooit voorheen.

Rebbeltje ★ zei

Gelukkig ???

די מריו zei

Mooie tekst. Deze moet je eens goed op je tong laten rollen.

Love AS Always
Di Mario

Rebbeltje ★ zei

Volop herfst en bladeren of geen bladeren we noemen het toch herfst...

Oja heb het gedicht dat Gerda hier plaatste even geleend...prachtig vind ik het.

ria zei

ik kwam en was een moment hier,
de schittering heb ik niet gezien,
het is nacht en regen plenst,
morgen kijk ik uit naar.....

ria39

Pagina's