2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 feb 2015

Ik had geen flauw idee welke richting ik ging, het was gewoon de richting die ik ging.

10 opmerkingen:

Lutje zei

de richting die je gewend bent waarschijnlijk.
Een andere weg nemen opent je ogen!

gerdaYD zei

Richting is de informatie over de relatieve ligging van een plaats ten opzichte van een andere, zonder de afstand te specificeren...

די מריו zei

Mijn richting is ook mijn beste richting.

Love As Always
Di mario

Anoniem zei

Eigenlijk weten we hier ook niet goed welk richting we zullen uitgaan. Het zal in elk geval de zuiderse koers zijn, maar of plannetjes en routes altijd correct zullen zijn, dat zien we wel. Hopelijk arriveren we niet in Rome, want dan zouden we een heel eind uit koers zijn gelopen.

Sjoerd zei

Laat maar gaan dan...

Medium Marianne zei


Het gevoel is de richtingwijzer die men moet volgen,
dan verschijnt het juiste pad.

fotorantje zei

je gevoel volgen is de beste richting

Rebbeltje ★ zei

Je neus achterna ;)

Kay ♥ zei

Elke dag je eigen richting volgen,
je eigen pad uitstippelen
zal je op een dag brengen
daar waar je rust vindt. ♥

Mey zei

Dat geeft ook niet A, zolang je maar goed om je heenkijkt en ziet wat je tijdens je loop tegenkomt.

Pagina's