2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 feb 2015

We weten allemaal hetzelfde, maar dat te weten, dat is het verschil.

13 opmerkingen:

gerdaYD zei

Weerom een flinke doordenker maar als je er dieper op ingaat, helemaal waar!
Bedankt voor je lieve wens al even lieve Aatje en maak er een fijne zondag van!

klaproos zei

oei, ik zou denken dat we allemaal wat anders weten en samen alles,

Lies zei

Twee gedachten..., doordenkers...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

samen weten we meer...

willy zei

hetzelfde.?

daar heb ik mijn twijfels over

Medium Marianne zei


Dat is het mooie van verschil, hetzelfde en toch anders..

Merel zei

daar ga ik een even goed over nadenken

Anoniem zei

er zijn verschillende vormen en lagen van wetten!

Anoniem zei

sorry wetten is weten in mijn vorige reactie

fotorantje zei

k denk niet dat ik alles weet wat jij weet, dat ben ik zelfs zeker

Rebbeltje ★ zei

Nu dat weet ik niet of het weten allemaal hetzelfde is...

nee geen bodypainting...takkewijf ;)

Kay ♥ zei

Het is beter nutteloze dingen te weten dan helemaal niets.♥

Anoniem zei

Mochten we allemaal alles weten, we zouden heel wat meer weten dan we nu weten. Dat alleen al te weten, dat we niet alles weten, is een wetenschap die we met elkaar delen. Dat weten we dus.

Pagina's