2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

13 mrt 2015

Als het gesproken woord hol klinkt
het geschreven woord slecht letters achter elkaar zijn
kan het onuitgesproken woord alles zeggen…….

14 opmerkingen:

Boerin zonder Naam zei

Klinkt mij alleszeggend in de oren!

Lutje zei

elke woord zegt wel wat zeer, of het hol is of bol ;-)

Marjolijn. zei

Dat klinkt goed...!
Op naar een fijn weekend...!

gerdaYD zei

Wow, hier heb je een doordenker van formaat geplaatst Aatje!
Voor jou:

Woorden hakken
Oh kon ik iets maken
Van woorden, bouwen
Van letters, een boog
Voor het hart, oh kon
Ik hakkend in marmer
Mijn gedachten voor
blijven, kon ik hakken
In steen, mijn woorden
Ze glanzend polijsten
Tot kussen van glas.
© Marlies Souren

klaproos zei

tussen de lijnen lezen en dat wat niet gezegd wordt....
dat is belangrijk A

satoriwoman.wordpress.com zei

Is het dan nog een woord of een geinterpreteerde blik?

Anoniem zei

Niet alles wat wordt gezegd of geschreven is veelzeggend. Vaak zijn het inderdaad de niet uitgesproken woorden, die meer willen zeggen dan men aanvankelijk had bedoeld. Ogen en gelaatsuitdrukkingen zijn vaak een teken dat meer kan worden gezegd of geschreven, dan dat men daartoe in staat is geweest.

Kay ♥ zei

De geest van een taal openbaart zich het duidelijkst in haar onvertaalbare woorden.Slechts dan hoor je hun echo. ♥
Dag vergeet-me-nietje ;-)

De buurvrouw zei

Laat het dan het woord zijn dat in de maak is!
Fijne dag A!

willy zei

soms zijn er geen woorden voor..

een blik kan dan al voldoende zijn

Lies zei

'k Knik bevestigend...
Lie(f)s.

Elisabeth zei

Geschreven en gesproken woorden zijn vaak leeg en nietszeggend en nog vaker egoistisch .De mensen die het echt goed met je menen hoeven niets te zeggen ,dan is er het weten dat het goed is !!

Mey zei

Klinkt als een bel.

Rebbeltje ★ zei

Of volledige stilte geven...

Pagina's