2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 mrt 2015

Blondjes hebben geen excuus nodig, ze zijn dikwijls het excuus.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ik vraag me nu af wat de andere haarkleuren zijn...

Mooie dag vandaag.

Sjoerd zei

Helaas verven die blondjes hun haren tegenwoordig...

די מריו zei

Dat noemen ze kunstmatige intelligentie Sjoerd.

Love As always
Di Mario

Anoniem zei

Wat een mooier excuus voor een zonde dan een mooie strakke blondine.

klaproos zei

mijn ervaringen met blondines zijn rampzalig,
ik ga ze uit de weg

Kay ♥ zei

Dat is een cliché waar ik het niet mee eens ben, ik denk dat intelligentie niet in de haarkleur zit. ;-)

Rebbeltje ★ zei

haha ik ben blond ;)

Medium Marianne zei


Ben ik even blij geen blondje te zijn :-D ;-)

De buurvrouw zei

Hier ben ik het niet mee eens.. blond of niet, wat er in de hersenpan zit heeft daar niets mee te maken. :-)
Ze gebruiken het soms zelf wel als excuus maar dat is nog iets anders hé.
Groetjes!

Elisabeth zei

En dat flauwe oordeel blijft maar rondwaren grijnzzzzz

willy zei

hun haar kan wel gekleurd zijn, maar soms zijn alle excuses goed

Mey zei

Haha Sjoerd & די מריו

Heel veel dames met andere haarkleuren blonderen weer hun lokken. Hoe noem je dat dan? Kunstmatige lobotemie? :-p

Pagina's