2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 mrt 2015

Ik nam nieuwe wegen
ging op onbegaanbare paden
daar waar nog niemand was gegaan
dwaalde ik van links naar rechts
gaf toe aan verlokkingen onderweg
maar kwam altijd weer terug op de juiste weg
maar het laatste stukje van mijn levenswandeling
dat zal  dan toch maar weer zijn
die oude vertrouwde weg naar thuis  …….

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Met nieuwe wegen gaan is niets mis, zolang je de vertrouwde route niet vergeet.
De weg naar huis is altijd de mooiste route.

Mooie dag vandaag.

Lutje zei

een wandeling is mooi, je doet nieuwe ervaringen op, maar thuis komen, dat is het. Ik heb ook een tijdje gedwaald, maar geef me nu toch maar mijn thuis met mijn zoon

Walter zei

Van dat laatste ben ik zelf niet altijd zeker...

gerdaYD zei

WOW en *zucht*
Dit is te mooi voor woorden... of toch weer niet want je hebt die woorden toch maar gevonden om dit gevoel te beschrijven Aatje!

satoriwoman.wordpress.com zei

Mooi leven!

klaproos zei

och dat is mooi zo A, dat vertrouwde gevoel, da's fijn:-)

willy zei

heel mooi A..

en hopelijk komt het ook zo uit

Mey zei

Thuis is waar je hart zich geborgen voelt. Naar huis gaan is gelukkig zijn. Liefs.

Sjoerd zei

oost, west...

Anoniem zei

Wij zullen binnen enkele weken nieuwe wegen bewandelen op onbegaanbare paden, daar waar reeds velen waren gegaan, al dwalend zullen we van links naar rechts, toegeven aan verlokkingen onderweg, maar kwamen altijd weer terug op de juiste weg, maar het laatste stukje van onze levenswandeling dat zal dan toch maar weer zijn die oude vertrouwde weg naar thuis.

Kay ♥ zei

En daar thuis is het enige juiste met jou aangelandt, daar waar je hart altijd heeft gewoond.
K vind de tekst super !!!
Echt mooi , ♥

די מריו zei

Wat een mooi gevoel geeft thuis toch altijd weer.

Love As Always
Di Mario

De buurvrouw zei

Thuis is waar het hart woont!
Mooie tekst A-tje!

christiene zei

Niks is mooier dan het thuis gevoel
het warme nest!
Mooi geschreven A......

Elisabeth zei

Woorden bijna overbodig .Zo mooi dit !!

Rebbeltje ★ zei

Prachtig omschreven...

Pagina's