2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 mei 2015

Ik ga graag naar het werk, maar als ik er ben ga ik nog liever naar huis.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is het goede gevoel.... :-)
Geniet volop van je weekend.

gerdaYD zei

Tja, dat is inderdaad zo, in de meeste gevallen dan. Maar wat een geluk heb je om met veel plezier naar je werk toe te trekken, dat is voor velen beslist niet het geval!

klaproos zei

lijkt me de juiste volgorde wel A :-)

Flavie zei

Ervaar ik elke dag... :-)

Walter zei

rotwerk dus

Medium Marianne zei

Maak van je werk je hobby en je bent even graag op je werk als thuis.

Ben weer terug, maar doe nog heel rustig aan met schrijven ;-)
Fijn weekend

די מריו zei

daarom werk ik ook niet elke dag.

Love AS Always
Di Mario

willy zei

houden zo A !

Sjoerd zei

Het is maar goed dat er ook dagen zijn dat je niet hoeft te werken...

Rebbeltje ★ zei

En dat steeds fluitend ;)

Elisabeth zei

Beide gevoelens zijn een goed teken .

Anoniem zei

Dat gevoel hebben we jaren gehad, maar gelukkig ligt dat nu in een ver verleden. Als we nu nog naar het werk zouden gaan, dan was het alleen al maar met het idee, dat we er niet hoeven te blijven en op elk moment terug huiswaarts kunnen gaan. Maar niet getreurd A, ooit kot de dag, dat het ook voor jou allemaal nietmeer hoeft.

Kay ♥ zei

Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.
Kan geen pAArd tegenop :p

Mey zei

Dat eerste deel is heel prachtig, er zijn er vele die dat niets eens kunnen zeggen, dat tweede is nog mooier, dat betekent dat je een heerlijk thuis hebt.

Pagina's