2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 mei 2015

Ik hoop voor het sterven niet dood te zijn.

14 opmerkingen:

De Boerin zei

Hoe zeggen de fransozen het ook alweer: Partir c'est mourir un peu...
Niet al te veel afscheid nemen dan maar....

Marjolijn. zei

Doorgaan met ademhalen, dan haal je het wel...!!
Fijn weekend.

Lutje zei

ligt te sterven, is dood, het is allemaal zo anders, het zijn gewoon de juiste woorden

Sjoerd zei

Ik sla het sterfproces over...

די מריו zei

Dat hoop ik ook niet, dat zou zonde van de tijd zijn.

Love As always
Di Mario

Suske. zei

soms voel ik me hersendood.

De buurvrouw zei

Dat hoop ik voor mezelf ook dus blijf ik praten en blijf ik leuke dingen doen :-)
Fijne zaterdag A-tje!

gerdaYD zei

Een schitterende hoop, en in jouw geval zeker en vast zo: jij bent springlevend, niet alleen lijfelijk maar ook intellectueel, dat is op dit blog heel goed te zien!
Fijn weekend Aatje...

Medium Marianne zei


Sommige mensen leiden een doods leven,
ze zijn al gestorven voordat ze echt dood zijn.

Anoniem zei

Zolang je jong blijft van geest en niet nalaat de dingen van hun positieve kant te bekijken en te benaderen, ben je nog lang niet aan sterven toe. Ook hier zitten we een beetje met een kater, doch zijn in elk geval slimmer uit deze eerste proef gekomen en dat kan ons alleen maar behulpzaam zijn in de toekomst. Leren doen we elke dag, ook al zijn we al wat ouder. Maar eigenlijk bent je nooit te oud om te leren.

Kay ♥ zei

Zolang het tikkertje tikt en gevoed wordt door alles wat goed en fijn is, zou ik niet over de dood denken.
Alle liefs.

Rebbeltje ★ zei

Nu ik wel...zo maar ineens en onverwachts

mirjam kakelbont zei

Ik ken genoeg mensen die maar "half" leven. Bewust zal niemand er voor kiezen...
Mooie woorden!

fotorantje zei

dat hoop ik ook
want het doet me denken aan in coma zijn en dat is vreselijk, dan misschien liever direct...

Pagina's