2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 jun 2015

Ik ben machteloos om iets aan mijn machteloosheid te doen.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Iedereen heeft wel eens dat gevoel,
dat je machteloos staat en je de hele boel
maar over je heen moet laten komen,
want je weet dat je niets meer kan verkomen.
Want de dingen die zijn toch zoals ze zijn
en per definitie is dat niet fijn.
En je hoort achteraf altijd van anderen,
dat het te laat is om nog iets te veranderen.

En wat ik nou eigenlijk uit wil leggen,
is wat ik jou eigenlijk nog wou zeggen.
Het is geen woede, het is geen boosheid,
het is gewoon irritante machteloosheid.

Machteloos! Machteloos (...)
© Osdorp Posse & Nembrionic

satoriwoman zei

Luister dan eens hier naar

http://www.poemhunter.com/poem/still-i-rise/

Sjoerd zei

Ik vind het een vreselijk idee

klaproos zei

soms kun je niks doen aan dat gevoel, maar heel dikwijls ook wel .
als ik iets voor je kan doen ?

Elisabeth zei

En dat gevoel maakt me nog machtelozer !

Medium Marianne zei


De macht over machteloosheid maakt je onmachtig ;-)
Er is altijd wel een macht die de macht overmachtig maakt zoals niets doen..

Lies zei

Ik (meestal !) ook !
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Soms is het spijtig dat men ergens niet tegenop kan, maar macht:
"Het begin ligt dikwijls in onze macht, het midden zelden, het einde nooit. "

Pagina's