2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 apr 2016

Je denkt mensen te kennen, maar het denken is niet mensen kennen.

9 opmerkingen:

Lutje zei

je kent nooit iemand echt, er is ook heel veel schijn

די מריו zei

Je kunt zelf niet altijd uitgaan van jezelf.. laat staan van een ander.

Love As Alwyas
Di Mario

Lies zei

Niet te beschrijven hoe je toch nog bedrogen uitkomt...
Lie(f)s.

gerdaYD zei

Zeker weten, dat heb ik al meermaals ervaren in mijn leven... ook met onze zoon.

Kay ♥ zei

Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.
Daar kan je dan over denken!

K die de Afwezige-A-gaat missen groet enne kalm aan hé !!!

Rebbeltje ★ zei

Het blijven toch weer verrassingen die aan je neus voorbij gaan.

klaproos zei

ach... iemand zei ooit eens vroeg of laat stellen mensen je teleur, en als je uitgaat van dat principe, kun je er op wachten.

Elisabeth zei

Ik ben gestopt met denken dat ik mensen echt ken en ik probeer het niet eens meer !

Medium Marianne zei

Het denken is een illusie, het gevoel en intuïtie niet.
Mensen leer je kennen op gevoel..

Pagina's